Tuvojas Pašvaldību vēlēšanas, un Latvijā tas ir ļoti aktuāls jautājums, kas kļūs par Rīgas mēru?
NU Šlesers dod mizā, visiem:):):):)
Pat speciālas ceļazīmes sev pasūtījis... a Jums ir nojausma cik katra šāda ceļazīme izmaksā????
Kas TAS ir?
Autovadītāji,
kas brauc gar Vecmīlgrāvja kanālu vai no Sarkandaugavas uz centra pusi,
tiek uzmācīgi informēti par to, ka viņu pārvietošanos pa konkrēto ielas
posmu garantē ierindas Saeimas opozīcijas deputāts Ainārs Šlesers.
Izrādās, ka Šlesers ir spējīgs realizēt galvaspilsētā normālu
satiksmes plūsmu piecas stundas diennaktī – no septiņiem līdz deviņiem
rītā un no četriem līdz septiņiem pēcpusdienā, kaut arī vairs nav
satiksmes ministrs, ber krēsls Rīgas domē viņam, pēc loģikas spriežot,
būtu jāredz tikai sapņos.
Šlesers apzog savus partijas biedrus
Sarkandaugavā, kur autovadītājiem jāšķērso noslogotās dzelzceļa
pārbrauktuves, „Latvijas dzelzceļš” vēl pirms pusotra gada nolēma „pīķa
stundās” pāri tām nelaist kravas vilcienu sastāvus. Zem ceļazīmēm, kas
informē par satiksmes plūsmas izmaiņām ir piestiprināti plakāti ar
uzrakstu „Garantē Šlesers”. Rodas vairāki jautājumi. Pirmkārt, kā
opozīcijas deputāts var simtprocentīgi garantēt dzelzceļa pārbrauktuves
darbību? Otrkārt, vai tas nav priekšvēlēšanu aģitācijas noteikumu
pārkāpums, un kam galu galā par to visu ir jāatbild?
Te jāatgādina, ka savulaik jaunie pārbrauktuves darba laiki tika
precizēti pēc „Latvijas dzelzceļa” un LPP partijas biedra,
galvaspilsētas Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāta Jāņa
Zaržecka sarunām. 2007. gada novembrī Rīgas domes informācijas daļa pat
izplatīja paziņojumu, ka būtisku lomu pārbrauktuves darba režīma
izmaiņā ir spēlējis tieši Zaržeckis un tur nebija ne ar pušplēstu vārdu
pieminēti varbūtējie Šlesera nopelni. Jāsecina, ka šajā gadījumā
Šlesers ir nekaunīgi piesavinājies sava partijas kolēģa nopelnus.